loading...
سه دقیقه سکوت...!
محبوبه بازدید : 58 سه شنبه 31 مرداد 1391 نظرات (0)
چقدر دلـ ـم هوایـ ـت را می کند

حالا کـه دیـ ـگر هـوایم را نداری...!

لعنتـــــــ به آن روزی

کــــه

این روزهــا را در پی دارد!!!!

  Animated Gif Simbols (30) Animated Gif Simbols (30)

همیشه با تو بودن را در خیالم تصور کردم

بی تو بودن را مدتهاست تجربه می کنم

و این است سهم من از رویا تا واقعیت...
 
Animated Gif Simbols (30)Animated Gif Simbols (30)
 
از همـــان اول که بــه استـقـبـالـش میـروی 

به فکر بَـدرقــه کردنـش هم بـاش ، 
دل نـبند ..!!
 
 
 Animated Gif Simbols (30) Animated Gif Simbols (30)
 
چه فاصله ی عظیمی است میان "خواستن" من با تو!

تو اگر بخواهی، لــــــحظه را می خواهی و لـــــــذت را.

من اگر بخواهم، ابـــــــدیت را می خواهم و عــشق را.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از وبم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 643
  • بازدید کلی : 6,992