loading...
سه دقیقه سکوت...!

محبوبه بازدید : 69 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (4)

*در خاطر کسی ماندگاری که لحظه های نبودنت را با بودن تمام دنیا معامله نمی کند

تقدیم به کسی که در این نزدیکی است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هومن در تاریخ 1348/10/11 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خوبی داری به سایت سرگرمی من هم سر بزن

این نظر توسط تیم فوتبال گهر دورود در تاریخ 1348/10/11 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلگ خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی منتظرتم

این نظر توسط اولین سایت دانلود و فروش مسابقات ورزشی در تاریخ 1348/10/11 و 17:55 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوب من.
دیدم وبت رو تقریبا.خیلی خوب و جالب بود.امیدوارم روز به روز بهتر بشه و پیشرفت كنه.
امیدوارم همیشه موفق باشی
منم یه سایت دارم که مسابقات ورزشی مختلف رو برای دانلود رایگان و همچنین خرید پستی قرار می دیم.
حتما تشریف بیار ببین.خوشحالم میكنی
www.SportDownload.ir

این نظر توسط سید محمد در تاریخ 1348/10/11 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

سلام وب خیلی قشنگی داری واقعا لذت بردم
من هم یه وب دارم خیلی خوشحال میشم بهم سر بزنی و مثل من نظرت رو در مرد وب من بگی
منتظرت هستم خداحافظ


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از وبم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 567
  • بازدید کلی : 6,916