loading...
سه دقیقه سکوت...!
محبوبه بازدید : 49 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

بگذر از من بگذر از من، من و تنها بزار با من

بگذر از من، بگذر از دیوونه هایی که گذاشته سر به دامن

بگذر از من، که نگاهم دیگه دنبال کسی نیست

بگذر از من، همه رفتن از کنارم تو برو اینم غمی نیست

من خودم یه کوه غصه ام تو کنایه هاتو کم کن

من که از خودم شکستم برو و سایتو کم کن

بگذر از تلخی حرفام اگه گنگ و بی دلیلن

اگه دست و پا شکستم اگه خسته و علیلم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان رضایت شما از وبم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 581
  • بازدید کلی : 6,930